Menjave in vračila
V 14 dneh od dneva prevzema izdelka lahko kupljene artikle vrnete in zahtevate vračilo kupnine ali zamenjavo za nov artikel, če z izdelkom niste zadovoljni. Vračila in menjava nista možna, če zamudite rok, ki je predpisan z zakonom.
Artikel, ki ga želite vrniti ali zamenjati, mora biti nepoškodovan, priložiti pa morate tudi originalno in nepoškodovano embalažo z vso dodatno opremo. Od trenutka, ko odstopite od pogodbe, artikla ne smete več uporabljati.
V primeu ugotovitve, da je kupec pred oddajo vloge za odstop od pogodbe opravil ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je bilo to nujno potrebno, da je ugotovil, kakšno je dejansko stanje izdelka, bo reklamacijski zahtevek uspešno razrešen, v nasprotnem primeru pa delno razrešen ali nerazrešen.
Izjema so izdelki, ki jih ni mogoče vrniti zaradi higienskih razlogov (npr. odprti kozmetični in drugi izdelki, ki prihajajo v neposredni stik z kožo; preizkušene zaščitne maske za obraz). Za takšno blago higienske narave, ki se prodaja v zapečateni embalaži, je odstop od pogodbe in vračilo kupnine mogoče uveljavljati samo, če kupec blago vrne v originalni, nepoškodovani in neodpečateni embalaži. Če takšne izdelke prejmemo v poškodovani ali odpečateni embalaži, si pridržujemo pravico zavrniti kupčev zahtevek za odstop od pogodbe in vračilo kupnine.
Postopek vračila
Prosimo, da nas v roku 14 dni od prevzema izdelka pisno obvestite, da želite odstopiti od pogodbe. Vlogo za odstop od pogodbe nam lahko pošljete po navadni (NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji) ali elektronski pošti ([email protected]). V roku 14 dni od oddane vloge za odstop od pogodbe nam morate na naslov podjetja poslati artikel, ki ga želite vrniti.
Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.
Strošek pošiljanja za vrnjeni izdelek krije kupec.
Najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe bo kupnina povrnjena ali vam bomo zamenjali izdelek.
Vračilo kupnine
V primeru odstopa od pogodbe, kadar je potrošnik kot način plačila izbral plačilo po povzetju z gotovino ali kreditno ali plačilno kartico, bo vračilo plačila izvedeno prek bančnega nakazila. Za to potrebuje podjetje NextLevel, d.o.o. podatke o potrošnikovem bančnem računu, ki jih lahko potrošnik pošlje prek navadne pošte ali e-pošte. V primeru, da podatki o bančnem računu kljub več opomnikom niso predloženi, si pridržujemo pravico do izdaje bona v vrednosti, ki ustreza vrednosti vrnjenega blaga.
Reklamacije
Uveljavljanje garancije: V primeru, da na izdelku opazite poškodbe oziroma da vaš izdelek ne deluje pravilno, lahko uveljavite garancijo. Artikli, ki imajo garancijo, imajo priložen garancijski list ali pa je garancija navedena na računu. Če garancija ni priložena oziroma ni nobenih informacij o garanciji na računu, izdelek nima garancije ali pa v tem trenutku podatkov o garanciji ni. Vsi električni izdelki in oprema v naši ponudbi imajo enoletno garancijo.
Garancija velja le za skrite napake, ki niso nastale zaradi vpliva kupca. Garancije ni možno uveljaviti v primeru:
-
obrabe, ki je posledica uporabe,
-
mehanskih poškodb,
-
napak ali poškodb na artiklu, ki so nastali kot posledica nepravilne, neustrezne in malomarne uporabe.
Izdelek in vso dodatno opremo morate vrniti v brezhibnem stanju v originalni, nepoškodovani embalaži. V nasprotnem primeru bo zahteva za reklamacijo delno razrešena ali zavrnjena.
Naslov: NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji.
Obrazec za reklamacijo najdete tukaj.
Pravilno izpolnjeni reklamacijski zahtevek nam pošljite po navadni (NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji) ali elektronski pošti ([email protected]).
Strošek pošiljanja za vrnjeni izdelek krije kupec.
Reklamacijo bomo uredili najpozneje v 45 dneh od vložitve zahtevka za reklamacijo.